چگونه به مدیریت ریزش مو در نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به مدیریت ریزش مو در نفریت لوپوس

ریزش مو یکی از علائم شایع نفریت لوپوس است، آن را ممکن است در مراحل اولیه این بیماری رخ می دهد اما آن را به مرحله پایان بیماری کلیوی به نظر می رسد. این چیزی که واقعا شرم آور است، به ویژه در مکان های عمومی. بنابراین، برخی از بیماران مشتاق به پیدا کردن بعضی از راه هایی برای مقابله با این مشکل هستند. پس چگونه برای مدیریت ریزش مو در نفریت لوپوس؟

علل شایع ریزش مو به عنوان زیر هستند:

Malnutrituion

به طور کلی، مو از پروتئین ساخته شده است. پروتئین لازم است برای این قسمت های بدن به قوی و سلامت باقی می ماند. در حالی که، برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس، آنها باید رژیم غذایی کم پروتئین به شدت نگه دارید، به دلیل مصرف پروتئین بالا خواهد حجم کار از کلیه را افزایش می دهد. برخی از بیماران حتی اجتناب از همه از مصرف پروتئین است، که به مقدار زیادی از مصرف تغذیه برای بیماران از دست داد.

عوارض جانبی برخی از داروها

داروهای که مصرف می کنید باعث می شود بدن خود را به راحتی تغییر می دهد. اگر چنین است، توقف استفاده از آنها را تا زمانی دکتر شما به شما می گوید به انجام این کار.

عدم تعادل الکترولیت

کمبود روی از علل مستقیم برای تحت تاثیر قرار عدم تعادل الکترولیت است. عدم تعادل کلسیم، آهن و ویتامین B علت شایع ریزش مو است.

چگونه برای مدیریت ریزش مو در نفریت لوپوس؟

از آنجا که نفریت لوپوس یک نوع بیماری کلیوی ایمنی است، در نتیجه، درمان ریزش مو راه حل نهایی درمان بیماری های کلیوی است. بیشتر و بیشتر غربی مردم ترجیح می دهند به را انتخاب کنید طب سنتی چینی برای درمان بیماری کلیه به طور طبیعی. و طب سنتی چینی به اثبات رسیده است که در درمان بیماری های کلیوی موثر است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapyis درمان کاملا طبیعی، آن اثر بزرگ طول می کشد به صرف رگ های خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن کمپلکسهای ایمنی از بدن، بهبود ایمنی بیماران.

+86 18633865632، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند: اگر سوالی دارید دیگر در مورد مدیریت ریزش مو در نفریت لوپوس و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما به انجمن خوش آمدید چت بدون کارشناسان ما در واتساپ هستند.





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: